Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı Atama Kararları’na göre Emniyet Genel Müdürlüğü görevine atanan Mahmut Demirtaş ve Bursa Valiliğine atanan Erol Ayyıldız, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’yı ziyaret etti.
Emniyet Genel Müdürlüğü görevine atanan Mahmut Demirtaş, Bursa Valiliğine atanan Erol Ayyıldız’dan görevi devraldı.
Emniyet Genel Müdürlüğünün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi: “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın tensipleriyle Emniyet Genel Müdürümüz olarak atanan Sayın Mahmut Demirtaş göreve başladı. Sayın Demirtaş, düzenlenen törenle Bursa Valimiz Sayın Erol Ayyıldız’dan görevi devraldı.”
BAKAN YERLİKAYA’YI ZİYARET ETTİLER
Emniyet Genel Müdürü Demirtaş ve Bursa Valisi Ayyıldız, devir-teslim töreni sonrası İçişleri Bakanı Yerlikaya’yı makamında ziyaret etti. Bakan Yerlikaya, ziyarete ilişkin sosyal medya hesabından paylaşım yaparak, “Sayın Demirtaş ve Sayın Ayyıldız’ı tebrik eder, yeni görevlerinde başarılar dilerim.” dedi.
Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
05 Haziran 2026SPOR
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026SPOR
05 Haziran 2026SPOR
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7975 kez okundu
2
Trablus’ta silahlar susmuyor: Çatışmalar tırmanırken şehir alarmda
5703 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4943 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4915 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3143 kez okundu